Mysko!

I mitt förra inlägg bad jag ju er skriva om det var svart eller vitt runt bloggen så att säga...
och alla har skrivit att det är svart, och nu när jag går in och kollar, så är det svart hos mig också!
Har inte ändrat nånting, men nu är det svart, så som jag vill ha det... haha
jaja, jag klagar inte, men det e skumt! =)

Millan har i haft sin luva på sig hela helgen, lixom gömt sig i den. Ikväll var Jimmy här och dom pratade(Han dumpade henne i fredags) och kom fram till att Millan inte ska ge upp hoppet, så hon mår mycket bättre nu! Så idag har hon klivit ur sin luva! hahaha! =) Nu ser man hennes blonda kaluffs! =) Härligt! =)

Nu på kvällen har jag och Thomas (millan hjälpte också till haha, hon gjorde t.o.m mer än thomas! haha) bäddat rent i min och thomas säng! ÄNTLIGEN! =) haha
Sen har vi vikt all tvätt som låg ovikt också! haha... jävligt skönt!

Imorgon ska vi sätta igång och röja nere i källaren, slänga allt som vi inte vill/behöver ha kvar... på det sättet så får vi loss flyttkartonger och kan börja packa ner det som vi inte använder... Det ska bli kul faktiskt, rensa är något som vi måste göra, vi orkar inte ta med oss all skit i en flytt till! det tar bara upp massa plats och det blir ju bara mer och mer! Fattar inte riktigt hur det där går till, det bara växer lixom!! haha

Imorgon ska Millan på intervju hos en gammal chef som hon har jobbat hos förut, hoppas på att hon får börja jobba där igen =)  Jag ska försöka att lämna jonathan hemma med thomas under tiden!
Antingen ska jag hänga på ok hos Tina, eller så åker jag hem till Maja och fikar =)
Eller så åker jag och Millan dit efter, vi får se hur det blir!
Men jag ska hur som helst åka och våldgästa maja imorn! haha
Det ska bli kul, saknar dig som fan gumman! <3

Nu är det sovdags, klockan har redan sprungit iväg och hunnit bli tio i ett och jag måste ju duscha också! Vill inte gå och lägga mig i en renbäddad säng utan att ha duschat! =)

Puss och kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hehe, dagens teknink va.. :P Du slapp iaf pyssla o byta färg på bloggen. :]



Saknar dig med! Ska bli kul med en fika-o leinen! :] Kraaamish

2008-11-17 @ 10:04:01
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0