Måndag

Jag har inte bloggat i helgen, vilket faktiskt har varit ganska skönt... Behövde nog en paus från mina meningslösa inlägg, haha!
Just nu sitter jag och äter frukost och ska snart åka iväg till vårdcentralen... är lite nervös faktiskt... Hoppas på att jag får det beskedet jag vill ha... =) hmm... =)

Ikväll ska jag och Millan gå på ''standup iställer för bio'', vilket jag ser fram emot! Hade varit UNDERBART att ha min kamera som ligger på Ok och väntar på att bli uthämtad, men vi får se... =) Hur som helst så kommer det nog att bli underbart kul! =)

Nu ska jag ta och äta klart och sen borsta tänderna, sen är det dags att åka! =)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Marika

Vårdcentralen you say.. hmm.. jag ska också dit men jag tror inte det är av samma anledning ;) Dock hoppas jag också på det besked jag önskar mig!

2008-11-10 @ 13:45:07
Postat av: barnshoppingbloggen - allt för shoppinggalna mamas & papas!



Välkommen in i min blogg, tävla om två mjuka luciakronor från Oskar & Ellen! En till dig & en till din vännina kanske? :)

2008-11-11 @ 10:23:36
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0