Lördag

Idag har varit en jävligt lugn och soft dag.. Hämtade ju min kamera i morse, som jag är superglad över! =) hehe
Sen åt jag frukost och jonathan och stephie gick iväg och skulle leka i rådsparken... Då kom Tina över!
Det var trevligt, det händer ju så sällan! =P *hehe* Skärpning?! = )

Just nu sitter jag och skriver ut lite info och tips om kameran, har inte lekt något med den än, bara tagit några bilder på Nonis =)
Men det kommer igång... Lite synd bara att höstens fina färger är borta nu, hade älskat att kunna fota alla fina träd osv!
Men snart kommer väl första snön, och då är det bara köra igång! =)
Och fram tills dess får jag leka lite här hemma, men allt möjligt skoj som jag kan hitta på! =)


Här kommer några bilder som jag har tagit, med den kameran vi hade förut. Nikon D50









Hittade inte den bilden jag letade efter... får kolla igenom alla skivor jag har så borde jag hitta den.. =)
Jag var i alla fall jättenöjd med Nikon D50, hoppas att jag ska bli lika nöjd(helst mer!) med min nya Canon! =)  Eftersom det är ett helt nytt märke, så måste jag ju lära mig kameran från början... =) Men det ska bara bli kul! =)

Nu ska jag och Millan röka!
Återkommer senare!
Kram!

Kommentarer
Postat av: stephanie

Ja mamma du blev väldigt glad hörde jag på din röst! :) Ja finna bilder har du också! puss älskar dig .

Ska kommentera mer senare:)

2008-11-15 @ 22:44:26
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: virris

Kanoon bra bilder!!!

Är du inte sugen på att bli fotograf?

Jag ska själv försöka komma in på någon skola när nr.3 börjar på dagis men intagningen är tuff då de bara tar in 22st per år!!! Om du har intresset och viljan ska du ju oxå söka!!! Kram

2008-11-16 @ 01:02:11
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0