Kärlek

Efter att jag blev så totalt sönderklampad igår av min 'bästa vän',
så har jag insett vilka som är älskvärda och bryr sig om mig.
Ni är alla underbara och jag älskar er alla!
Ni har visat ert stöd på olika sätt, men alla era ord värmer lika mycket. Känner mig väldigt uppskattad trots allt som hände igår.

Älskling,Millan,Tina,Cricke,Stephie: Tack för alla era ord och er kärlek. Ni betyder extremt mycket för mig allihopa! Jag älskar er! Utan er hade jag inte orkat resa mig från dom slagen jag fick igår, den smärtan jag kände igår.

JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Din Köttbulle

Min kära fru!!!!! Du har nu precis somnat bredvig mig. vill egentligen bara säga det att du är allt för mig, det finns nog inte ord på något språk i hela universum som kan beskriva vad jag känner för dig, eller hur jag känner mig när jag måste jobba nätter och du får gå och läga dig själv på kvällarna, det gör ont i mig så jävla mycket när jag ser och hör hur du behandlas av dina så kallade vänner. det är tur att du har dom som stötar dig på alla sätt... Ni vet vilka ni är jag behöver inte nämna era namn, men jag tackar er från djupet av mitt stor (endel säger att jag har det)bultande hjärta, för det bultar extra hårt för min fru, men också för er. ni har nu mera om ni inte redan viste det en vän för livet i mig, för att ni stöttat mitt hjärtas allt som ni gjort.TACK TACK TACK från djupet av mitt hjärta TACK.

2008-11-25 @ 00:02:23
URL: http://taximan.blogg.se/
Postat av: Tina

Alltid gumman!!! Bara ett samtal bort!

<3

2008-11-25 @ 01:09:52
Postat av: Millan <3

Finns alltid för dig hjärtat <3

Du är och förblir UNDERBAR, oavsett vad subban säger =) Och det vet du om ;-)*



Puss puss (en trött Millan)

2008-11-25 @ 05:28:56
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej. Har läst din blogg och diverse kommentarer. Tycker det är tragiskt när folk lägger sig i saker de inte har ett skit med att göra. Det jag läst, och det jag uppfattat det som är att DU är en JÄVLIGT BRA MOR OCH BONUSMOR.



Sen att jag inte träffat dig sen hmm..mellanstadiet(?) är en annan sak. Jag vet hur du var då, och jag har på känn att du är MINST lika bra NU. Som både mor, bonusmor, fru, syster, dotter och vän.



Ta inte åt dig av vad skithögar säger, och sålänge du vet vilka som finns där för dig och vet vem du själv är, så ordnar sig allt.



STOR KRAM TILL DIG FRÅN MIG

2008-11-25 @ 13:41:10
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0