Jippiiieee

Alldeles nyss ringde min läkare för att berätta om provsvaren! =)
Nu när jag fått allt klart kan jag ju säga vad det handlar om.
Det handlar inte om en graviditet, utan om min övervikt. Var ju där i förrgår för att prata om att få Reductil utskrivet igen, eftersom dom funkar extremt bra på mig. Sen att det hände väldigt mycket konstigt här hemma som gjorde att jag tröståt och sen gick upp alla kilon igen(när jag slutat äta dom), det hör ju inte hit.
anyways, min läkare ville ju ta lite prover för att bara dubbelkolla att det var säkert för mig att äta reductil.
Så jag var ju där igår och blev tappat på blod, haha =)
Nu då så ringde hon alltså och berättade att allt såg bra ut, hade lite högt blodfett men det är helt normalt och det kan man förvänta sig vid övervikt.
Så hon skulle nu skriva ut Reductil på sånt där e-recept! =)

Nu ska jag ta och gå och ta en reductil(har några kvar från förra omgången) och sen är det frukost dags! =)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: virris

får du betala fullt pris för dom?

jag brukar beställa dom från internet och dom fungerar verkligen SUPER BRA!!!! - om man äter normalt förståss, hihi!!!

Jag ska oxå köpa dom när jag slutat amma och allt... kanoon piller!!!

( du har ju fördelen att få dom via läkare men min läkare vägrar att skriva ut dom åt mig.... suck.. )

2008-11-12 @ 11:45:55
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja då är det ju värt det... =) jag skall förhoppningvis få svar på mitt blodprov imorgon =)

2008-11-12 @ 23:31:44
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0