Grymt jävla rolig dag! =)

Efter att jag bloggade i morse, så åt vi frukost, sen hoppade vi in i varsin dusch, haha!
Klädde på oss och sminkade oss...
sen åkte vi först förbi Ok för att köpa det obligatoriska morgon kaffet, och sen vidare in till stan...
och jag vart faktiskt mäkta imponerad av mig själv, för jag hittade dit vi skulle! Utan hjälp av navigatorn! =)
Kollade upp adressen på eniro igår och kände mig rätt lugn med vart jag skulle =) hehe

Vi kom till André runt halv tolv ungefär... vi gick på en gång mot Vasaparken... André sa att det är en bra bit att gå, och Millan såg ut som att hon ville att vi skulle ta bilen, men jag insiterade på att vi skulle gå! Hur jävla smart är jag lixom?! haha
det var ju faktiskt en BRAAAAAA bit att gå... tog typ 30-40 minuter... stackars lilla nonis som inte är van att gå så långt, haha!
Vi(jag och André) fotade en hel del på väg till parken. (alla bilder kommer längre ner).
Väl i Vasaparken cyklade jonathan, han klättrade, han gungade, han satt i lastbilen... jag och millan hoppade studsmatta, vilket var SVINKUL!! HAr inte haft så roligt på länge faktiskt!
Ska fanimej ta och köpa en studsmatta! =) Och jag kände i benen och i magen, att fan vad man anstränger musklerna! Det visste jag inte! =)
När vi varit i parken i någon timme(typ) så började vi gå tillbaka, för att gå hem till André och äta lunch och sen även sätta igång och fota lite i hans ''hemma studio'' =)
jonathan var ju helt slut efter att ha först gått till vasaparken, sen sprang han ju rung och lekte och höll på, så när vi gått halvvägs ungefär var han riktigt slut i sina små ben! Då fick han hoppa upp på Andrés axlar och slapp gå! =)
Det tyckte han var skönt, och helt ärligt jag med, för jag vet att om han hade fått fortsätta gå själv så hade han blivit gnällig och det hade tagit myyycket längre tid...
väl hemma hos andré så gjorde vi mat till jonathan, och kaffe till oss, haha! =)
JAg brukar inte tycka om bryggkaffe över huvudtaget, men jag drack TRE koppar! KAffet var jättegott!!!
(så gott så att vi har varit och hämtat Millans kaffebryggare som hon haft hemma hos mamma, och sen har vi även köpt samma kaffe som André hade hemms hos sig! haha) Har faktiskt precis druckit upp en kopp, mumsigt som fan =)

När vi druckit kaffe och rökt några cigg ute på hans balkong(som förövrigt var hur högt upp som helst, och med typ ''galler'', inte ''väggar'', så det var lite läskigt att stå där. Millan som är höjdrädd stod som klistrad mot väggen, haha! =) ) så gick vi in och började fota Jonathan igen =) Han är sååå söt min lilla älskling och han har varit så jävla duktig idag!! HELA DAGEN!! UNDERBART!! =)

Allt som allt tog jag 385 bilder och André tog närmare 800(=O ) hahaha... men riktigt fina bilder blev det ju faktiskt!
André tog en bild på mig och Jonathan som jag bara ÄLSKAR!! SÅ JÄVLA FIN!! (tycker jag!)


Jag blir väldigt sällan nöjd(eller känner att den blev okej) med en bild på mig, men den här är jag faktiskt väldigt nöjd med. Jag tycker att det är så mycket kärlek i bilden, kärleken mellan mig och Jonathan skiner lika starkt som solen gjorde idag! Det är en bild med sann glädje, och jag älskar den!
Japp, jag är lite tjatig, men som sagt: jag gillar väldigt sällan bilder på mig...

Här kommer en hel del bilder från dagen, SAMTLIGA ÄR KLICKBARA!
(orkar inte kommentera alla bilderna, dom får tala för sig själv. =) Och en bild säger ju mer än tusen ord, sägs det! =) )

                                             
<---- JOnathan tvärsomnade i bilen (efter ca 3 minuter) på vägen hem! haha.

Avslutar denna bildvisning med en bild som André tog och som han gjort om lite... Tycker den e lite cool =)


Nu ska jag leta reda på en bild som jag har lovat Thomas att göra, sen ska jag fan gå och sova, e heeeelt slut i hela kroppen känner jag! =)
Kommentera gärna och säg vad ni tycker om bilderna! =)
Kram Angie

Kommentarer
Postat av: Lina

Jasså, där ser man. Läser jag i din blogg så verkar du trivas med det:) Vart ska ni flytta då, eller vart vill ni flytta?? Hehe, du är väl söt. har du alltid varit, tycker jag iallafall. Vad vill du jobba med?



Jadu hehe, sa upp mig från jobbet för en månad sen. Har jobbat som personlig assistent i över 3 år.. tröttnade, skulle dra till thailand i 6 månader var planen, men hon jag skulle åka med blev överkörd av en bil för en vecka sen, så thailands-planen blir inte av. Så just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra faktist, så jag tar dagarna som dom kommer lite hehe. har inte riktigt smält det där att thailand inte blir av tror jag. Riktigt tråkigt det med vännen min och med planen också såklart!



men jag tror att jag vill börja skolan igen, vad jag ska plugga vet jag inte haha :)



Gud vilka gullig bilder. Gillade starkt den bilden på dig och din son och den när han sov i bilen var ju klockren!!



God natt!

Kramar Lina

2008-11-21 @ 00:50:24
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Tina

Precis som jag skrev till millan så var det sjuuukt fiina bilder!! Verkligen!! Looove it!!!

Och den bilden på dig o noniis knäcker.. DEt skriker kärlek i hela bilden. Tycker att du ska förstora den bilden och hänga upp hemma! Verkligen..

Måste ju kolla med anré om han kan ta lite bilder på mig oxå, så som " modelhouse " gör.. Snygga bilder i olika former.. hehe...



Ses sen?? Loooove you babe

2008-11-21 @ 05:29:44
Postat av: Millan <3

Gryymt rolig dag alltså =)

Och det blev ju så många bra kort =)

Allt va helt perfekt lixom =)

Hoppas på fler sånna dagar innom en snar framtid =)

Puss puss love you

2008-11-21 @ 14:17:15
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: stephanie

okej mamma jag älskar nonis lika mycket som ajg älskar alex och chrike! men i vissa stunder låter han väldigt otrevlig! och när faktiskt jag är snäll och trevlig. och då har jag inte lust att vara med honom.



Men jag älskar nonis jätte mycket ! Jag skulle göra allt för honom om det hänt honom något elr något annat hämskt. jag hoppas att du inte tar detta så personligt att du kommer avra arg på mig i en vecka till elr att du inte ens vill prata med mej...



JAG ÄLKAR NONIS JÄTTE MYCKET DET SKA DU VETA!

PUSS OCH KRAM ÄLSKAR DEJ!



JAG ÄLSKAR BÅDE DIG OCH NONIS OCH MILLAN LIKA MUCKET SOM JAG ÄSLAKR PAPPA OCH MIN RIKTIGA MAMMA!

DET SKA DU VETA .. JAG KOMMER SAKNA ER JÄTTE MYCKET SEN NÄR JAG FLYTTAR MEN DET ÄR JAG SJÄLV UTSATT MEJ FÖR ELLER HUR :o MEN JAG SAK TA VARA PÅ DEN TIDEN SOM JAG HAR KVAR ATT VARA MED NONIS SOM MILLAN HAR SAGT :) ÄLSKAR DEJ MASSOR .



P.S Ska vi titta på en film i kväll?

2008-11-21 @ 22:40:01
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0