Annons och rensning!

Igår kväll fick vi tidningen ''Mitt I Huddinge'' och jag, nyfiken som jag är, slet upp den för att se om vårt hus fanns med bland husförsäljningsannonserna! Och se där se där, där var det! =)

På Söndag är det visning, vi håller tummarna att det kommer några iaf som är intresserade! =) hehe

Igår började jag även att rensa i källaren...
Dom här kartongerna tömde jag:


Närmare bestämt:

12 flyttkartonger och en banankartong =)

Och allt som fanns i dom där lådorna, gick jag igenom och rensade.
Detta skall sparas:

Allt som ska sparas fick plats i EN kartong!! Resten ska kastas! Helt sjukt vad mycket ''skräp'' vi hade! haha
Det var jävligt skönt att sätta igång, Millan satt och höll mig sällskap och hon fick även några saker som jag inte skulle ha kvar... kommer inte riktigt ihåg vad det var, men hon blev nog glad iaf... hahah! =)

Om lite drygt 45 minuter kommer Maja hit, hon ska också hålla mig sällskap i källaren(och få det hon vill ha av det vi inte ska ha kvar!) hihi.. men först ska vi dricka lite kaffe och fika lite =)

Vi får se hur långt jag kommer idag med källaren, hoppas på att jag kanske kan bli klar faktiskt! Vet inte hur många kartonger det är kvar, men som sagt, vi får se! =)
puss o kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Hahaha, hoppas jag som SYSTER har första tjing =P=P

haha, skoja bara, vi får väl sloss om sakerna som du inte vill ha ;-)

Puss jag behöver en kraaaaam =(



LOVE YOU <3

2008-11-19 @ 14:00:53
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0