100!!

Det här är mitt hundrade blogginlägg! =) haha
Inte jätteviktig information, men lite kul... =)


Idag ska jag, Millan och Jonathan åka in till stan och träffa en kille som heter André, han ska fota Millan och Jonathan. Till att börja med kommer vi nog att vara ute, sen kommer vi nog att gå hem till honom där han har en studio, så det blir både inne och ute bilder! Det kommer nog bli bra tror jag, Jonathan ser fram emot det jättemycket! =)
Först tänkte vi att vi skulle åka kommunalt, men igår så frågade Thomas varför vi inte tar bilen? 'det blir ju lättare'?
Och det var ju helt sant, det blir det ju.
Men först tänkte jag att då kommer han vakna och bli irriterad för att bilen inte är här, när han ska iväg och jobba... haha..
men det är löst, jag sa till honom igår att han får inte ringa och tjata då på att vi ska komma hem, och det lovade han att han inte skulle göra=) hehe...

Igår så fortsatte jag nere i källaren, med både Millan och Maja som sällskap. Tömde några kartonger till, Millan fick lite glas och sånt och Maja fick en 'garderob' som man hänger in i garderoben typ.... ? Bra på att förklara? nej? haha

Nu ska vi ta och duscha här hemma och sen äta frukost och göra oss iordning, sen är det nog dags att åka =)

Jag kommer självklart att ta med min kamera och fota jag med! =)

Kanske lägger upp några bilder här sen när vi kommer hem, så ni får se hur det blev! =)
Kram Angie

Kommentarer
Postat av: Lina

Hello! Jo, det är helt okej med mig. Mycket i huvudet här också. Vad gör du nu för tiden? Skaffat familj och hus och grejer ser jag. Nice. Kollade lite bilder, söt din son är. Lik mamma sin är han.

Kram

2008-11-20 @ 11:27:52
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: stephanie

Ja ha det kul mamma så syns vi ssenare i kväll puss puss<3

2008-11-20 @ 11:46:40
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj!!!!

Kul med fotografering... eller jag hade valt att fota istället för att stå framför kamerna, haha!

Cevin har strl 92 och inom kort går han nog över till 98..

så runt 92-98

Jag tar gäääärna emot kläder till Cevin då jag bara får flickkläder hela tiden, haha!!

Jag har oxå svårt att ses på måndag och på tis har jag nog koll hos mvc - tror jag... hmm

men vi hittar någon dag!!!

kram

2008-11-20 @ 12:18:35
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0