gud vad bra det gick.... haha

hahaha, vad bra det gick för mig med det här med att börja blogga.....
men det har varit rätt mycket här på sistone...

i måndags åkte jag och thomas på kryssning =) Birka Paradise! =) det var jag, thomas och PRO!!! AHAHAHA (Pensionärernas RiksOrganisation) hahaha.. så fort vi såg någon som var yngre än 50 blev vi skitglada och gjorde vågen typ... =) hahaha.. men det var skönt att komma bort lite, få lite perspektiv på saker och ting...

sitter just nu och tittar på Top Model, men tänkte att jag kanske skulle ta och skriva lite i min sovande blogg, så att jag kanske kan komma igång ordentligt och försöka skriva lite varje dag typ... =) hehe
men vi får se hur det blir...
jag lovar att FÖRSÖKA i alla fall =)

kram på er =)


Försökte ladda upp en bild från kryssningen,men det gick inge bra alls... =( får klura lite sen.. haha

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha, din snälla systeryster får väl ta och hjälpa dig med att fixa bilder;-) puss på dig

2008-03-15 @ 17:16:54
Postat av: T`

hehehe gulligt (A) =)
Hoppas du får en go måndag (A) =)!

2008-03-17 @ 19:39:36
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0