nu gjorde jag fel igen...

Nu gjorde jag fel igen..

Återigen är det jag som har gjort fel...
Det är fel av mig att säga att du inte får träffa jonathan. det var fel av mig att lägga upp inlägget i min blogg...
det är fel av mig att äntligen stå upp för mig själv och inte ta massa skit hela tiden....???

Nu har jag tagit bort inlägget, hoppas det gör er som reagerade nöjda.
Men jag står fast vid att du Millan inte får träffa eller prata med jonathan. För du vill inte ha kontakt med mig, så varför ska du ha kontakt med min son då?
Ni får alla tycka att det är elakt av mig, men då får ni tycka det.

Jag skrev bara vad jag kände och hur jag tyckte.
Jag har rätt till min åsikt och att uttrycka den...
sen kanske det var lite fel av mig att lägga upp det i min blogg, men det var det enda sättet jag kunde komma på just då.
men nu i efterhand inser jag att det kanske hade varit mer respektfullt att skicka ett mail eller så till dig pernilla med texten... men just då var det det enda sättet jag kunde komma på för att få fram vad jag kände. Ber om ursäkt om jag sårade dig med att lägga ut det på min blogg.


Och sen så måste jag säga att mitt inlägg inte har ett jävla dugg med Thomas att göra, jag skrev vad jag kände och tyckte. Sen får ni tro vad ni vill, men som sagt- Thomas hade inget att göra med inlägget!

Och sen känns det knappast som MITT fel att det inte blir några familjemiddagar...
Pernilla får säga vad hon vill och känner, men inte jag tydligen?
Pernilla har uttrykligen sagt till mig att hon inte vill ha någon kontakt med mig och jag känner likadant...
sen att hon säger en annan sak till er, det är inte mitt fel...

Nu kommer det säkerligen bli fel det här jag skriver också, men då får de vara så...
Jag vet vart jag står, och jag tänker inte ta nån skit längre...
sen får ni tro vad ni vill om vad som har hänt...
Jag försöker inte medvetet såra någon, bara så ni vet.
Det jag försöker göra att att sluta såra mig själv.

Enough about this now...


Kommentarer
Postat av: T`

?

2008-06-17 @ 21:36:21
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0