Saknar dig!

Har inga ord att beskriva hur jag känner mig just nu. Känner mig lycklig,glad,ensam,stolt,pirrig,ledsen och förväntansfull!
Lycklig över dina ord, glad över att du inte är ensam längre, ensam för att du inte är med mig, stolt för att du gör mig stolt, ledsen för det känns som evigheter tills jag får se dig igen och förväntansfull inför vårt möte på Arlanda! =)

On top of all that har jag nu varit vaken i snart 20 timmer och det känns i kroppen och i huvudet. Måste nu gå och brottas med kudden, men ville titta in på din blogg för att se om du skrivit något, och det hade du ju! =)
Så nu har jag gråtit lite också, både lyckotårar och ledsna tårar!
Lyckotårar för att jag har en vän som du och ledsna tårar för att du inte är här så att jag kan ge dig en kram!

Älskar och saknar dig!

Sååå jävla fin bild på dig!


You allways make me smile <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0