Rhodos - 2 veckor

jaaaappp det är alldeles riktigt! om två veckor drar jag och Tina till Rhodos och bara solar och badar och latar oss i en vecka!
Ska bli jätteskönt med lite semester och sol och värme, men jag kommer självklart sakna min älskade man och alla barnen! kommer dock säkerligen prata med dom i alla fall en gång om dagen, men saknaden kommer vara enorm i alla fall..


Fick idag gooooooooda nyheter om att Maja är på god väg att kunna komma hem igen! =) Vilket självklart gör mig jätteglad eftersom jag saknar henne enormt mycket! Hur kunde jag leva ett helt år utan dig!?! Skulle inte klara det i dagsläget tror jag!
Och Maja: det där som du var lite orolig över skulle hända när du åkte... oroa dig inte, jag har läget under kontroll! =)


Idag då så hämtade jag mamma hemma hos henne( hon har äntligen semester nu) och så åkte vi hem hit. hon och jonathan är så söta ihop!! I bilen på vägen hit berättade jonathan om sina (snor)kråkor, att dom bor i ett hus i näsan! *SÖT* jag och mamma kunde knappt hålla oss för skratt!  =)

Jag passade två att tvätta bilen också och självklart glömde jag att fota bilen... vänta lite... *springer iväg*
sådärja, nu är jag tillbaka...
Passade på att fota bilen, ta en cigg med cricke, byta på nonis och ge honom välling och lägga honom.
Så här ser i alla fall bilen ut nu:

Fick nya blinkersglas idag också, som en del av förvandlingen från denna vita bil till min svarta hottade bil =)


Ni ser kanske inte så stor skillnad, men det är enorm skillnad. Dom nya blinkersglasen är i klarglas, det är inte lysena =) hehe.. men de kommer =)


Jonathan och Stephie var ute och gick en sväng med vagnen nu på kvällen( typ runt kvarteret=D... ) haha...
Jonathan var i alla fall så här glad innan dom gick iväg



Nu ska jag, cricke och stephie ta och titta på en film på projektorn =) hihi... härligt med stor bild =)
så här stor ''skärm'' har vi nu för tiden... :

Dålig bild, syns inte hur stor den är egentligen =) hehe... och sen är fotot från här om dagen när vi bara skulle visa Hassan hur bilden blev, så det är för ljust också.. men men.. bilden blir stooor =) 98" för att vara exakt =)

Jonathan fick för övrigt i alla fall en för liten pyjamas på sig nyss, haha... orkade inte leta efter en annan...

oj, den var inte vänd... äääähhh, orkar inte! =) haha


och sluuuuuutligen:
MAJA JAG SAKNAR DIG! KOM HEM FOOOOORT!!! DU ÄR BÄST!

      Ä*L*S*K*A*R       D*I*G  !!!!!!!!       <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Majaaaaaa

Jag saknar dig enormt! Kommer hem om 2-3 veckor. Men antar att du ær på Rhodos då, så jag får helt enkelt vænta. :P Tvekar på att jag føljer med. Detta ær nog inte klart tills dess. Men vem vet.. Jag kanske tar en sista minuten resa och kommer o solar med er några dagar iaf. Vi får se. :)



Va fiiiin Bettan var. ;) Jag och hon ska nog få umgås en hel del nær jag kommer hem. Kørkort fo sho!



Ælskar och saknar diiig! Hoppas allt e bra! Hælsa THomas så mkt och krama alla ungar! <3

2008-07-10 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0