Jag är inte så dum i huvudet som vissa verkar tro....

Sitter här för att försöka skriva ner ett inlägg, så att min älskade syster har något att läsa när hon dricker kaffe innan hon ska gå till jobbet.. =)
men vad ska jag då skriva om? hmm, jadu det var ju inte lika enkelt...
Till att börja med så kan jag ju säga så här: Jag är inte så dum i huvudet som vissa verkar tro... så var det med det!

ikväll har jag suttit och surfat omkring på facebook, tagit bort massa kommentarer... och sen har även cricke kommenterat närmare 35-40 bilder som jag har på facebook... haha. det var lite kul att sätta sig och läsa igenom alla faktiskt! =)
Eftersom jag bläddrade igenom alla bilder för att se kommentarerna, så tittade jag ju på alla bilder samtidigt... och dom flesta bilderna får mig att bli så glad!
Så glad så att jag har bestämt mig för att börja kolla igenom alla bilder jag har (det är nog närmare 25 000!) nerbrända på skivor.. MEN! Då har jag ett problem... min cd-läsare på datorn är ju trasig... =(
Så antingen så får jag stoppa in skivorna i dvd'n(en i taget, självklart. som sagt, jag är inte så dum som vissa verkar tro...) och sen fota tv'n, för att kunnde lägga upp här på bloggen och visa er! =) Dela med mig av mina glädjestunder! =)
Eller så får jag någon dag kidnappa Thomas dator och kolla igenom några skivor där.. för att sen lägga över på ett usb-minne typ och sen lägga in i min dator... hmm, jag vet inte hur vi ska göra...


Igår var det som ni säkert redan vet visning igen. och det gick som jag skrev förut, bra. =)
Sen var det ju även kalas hos Niklas! Det var trevligt!
Det började förresten med att Thomas började kräkas när jag stod och sminkade mig(som tur är så har vi två badrum, och han var på den ena och jag på den andra, så jag slapp höra det, ahaha!)... han kräktes som en tok...
Jag och Millan fick lite panik och typ spärrade av hallen, haha! förbjöd ungarna att gå dit, så att dom inte skulle bli smittade, haha... och sen ringde vi Niklas och frågade hur han ville att vi skulle göra, om vi skulle komma ändå? För risken finns/fanns ju att även vi var smittade, bara det att vi inte börjat spy än. Men han tyckte då att det är sånt man får riskera... haha... så vi gjorde oss klara och lämnade min stackars sjukling... =( Han bäddade ner sig och tittade på sitt star schmeck, haha! =)
För en gångs skulle så var jag och millan bland dom första som kom dit!! Det brukar alltid vara så att vi kommer dit sist och även försent! haha.. men inte igår inte! =)
Vi kom till och med dit före Mikaela!! Och mamma!! Och dom brukar alltid vara så punktliga och komma i tid! Så det var lite kul ! =)
Hur som helst så var det som sagt jättetrevlig och vi var där i ungefär en och en halv timme. Jonathan var på jättebra humör och bubblade och pratade och höll låda! Han älskar uppmärksamhet! haha... det har han fått från Thomas, för jag tycker det är jättejobbigt när många/alla tittar på mig... Tycker t.ex. att det är jättejobbigt när jag fyller år och folk ska ENVISAS med att sjunga... blir alltid högröd i ansiktet och vill typ sjunka ner genom golvet typ.. haha..
När vi åkte därifrån så följde mamma med, för hon skulle hem till Sätra. Och jag skulle i alla fall släppa av Millan i sätra, så då tyckte jag att det var onödigt att mamma skulle åka kommunalt... Och Millan skulle jag släppa av hemma hos Fredrik, hon skulle sova där inatt för att hon skulle leka väckarklocka i morse åt fredrik! haha!
Men sen också för att hon ville fly från magsjukan som vi misstänkte härjade här hemma! Hon har varken lust eller råd att bli sjuk! hon ska ju för bövelen till sälen om typ 2 veckor! Då vill hon ju självklart inte bli sjuk! Och sen förlorar hon ju pengar om hon är sjuk och därmed hemma från jobbet.
Så Millan, det är helt okej att du har flytt från huset, lova att komma tillbaka iaf några dagar innan du ska flytta.... ?? *tittar-med-valpögon* =) *hihi*


Måste ju berätta om min virrpanna till svärfar! Haha!
Millan och Fredrik kom över och tog en kaffe, för Millan skulle hämta det jag glömde ta med mig när jag hälsade på henne på jobbet idag..Jag hade parkerat bilen i garaget, där hassan brukar stå, för jag vågar inte parkera bilen där thomas brular ställa den, är så nojig att jag ska repa bilen eller nåt! haha! i alla fall, hassan kom hem när jag,millan och fredrik stod ute och rökte. Jag gick då ner och sa till honom att han kunde låta bilen stå utanför garaget så länge, för thomas behövde ju parkera om vår bil först... han sa okej och sen gick han upp till sig... Sen då när thomas vaknat och skulle parkera om bilarna, så gick jag upp till hasan för att hämta nyckeln, så thomas kunde ställa in hans bil...
hassan sprang runt och letade en stund efter nyckeln och kom sen och sa att han ju gav den till mig...
?!!?!? jag började leta igenom alla fickor på jackan för att hitta den, men hittar den inte!! WTF?!?!?!? hade inte heller något som helst minne av att han gett mig nyckeln... så jag sa till honom att jag skulle gå ner och kolla... börjar leta här nere hos oss också, men hittar den inte... säger sen till thomas: älskling, kan inte du kolla om nyckeln sitter kvar i bilen??
Och mycket riktigt, det gjorde den!! Haha!
Lite tokigt sådär.. och himlans tur att det inte kom någon och snodde bilen, haha! =)

Nu ska jag sätta igång och ladda upp några bilder som jag tycker om... Som jag har upplagda på en sajt... får nöja mig med dom så länge, tills jag har börjat kolla igenom alla skivor jag har.. haha...
puss o kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Annika

Huga... Magjsukan går på alla bloggar numare... utan vår... hoppas den inte smittar den här vägen ;-)



För JA, den slipper vi gärna :-D



Tycker helt klart Ni ska flytta till den här lite större staden, kan Ni få finfina hus, till priset av vad en 2-rummar kostar i Sthlm:-D

2008-12-16 @ 02:33:55
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Millan <3

Älskade syster, det e väl klart jag kommer hem innan jag flyttar =) Måste ju ha både myskväll och bakkväll med med min älskade syster och hennes son =) För en kväll ska vi mysa, bara du & jag, kolla på film, svulla =) hahaha =)



Va skönt att du förstår att jag flytt huset =)

Nu ska jag försöka hinna blogga innan bussen går =S Så att du har nått att läsa sen =) Puss puss love you

2008-12-16 @ 05:37:47
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0