Visning idag igen... Uppe tidigt =)

känns det som att jag är. jag är den enda som är vaken i hela huset...
Jonathan kommer nog vakna om ett tag och göra mig sällskap, men frågan är bara när... Han somnade ju rätt sent igår, så vi får se.. Jag tänkte gå ner i källaren sen när jag har tagit en macka, för att börja städa iordning där nere. För sen när Jonathan vaknar, så är det dags för Stephie och vakna också, och då kan jag äntligen sätta igång här uppe och städa iordning.

Vi fick besök här inatt, det var oväntat men trevligt! Jag hade tänkt att titta på en film, men vårt lilla besök kom inte härifrån förns typ 3-halv 4, så då var det bara att gå och lägga sig, eftersom jag visste att jag skulle upp relativt tidigt idag.. Har allt som allt sovit typ 5 timmar, så jag känner mig faktiskt både väldigt utvilad och pigg... Hmm, knas de där, med mina sovtimmar..! haha!
Thomas har nog sovit betydligt färre timmar, därför har jag inte väckt honom än. Han har jätteproblem med att somna när han går och lägger sig, han kan ligga vaken hur länge som helst... Det är riktigt jobbigt faktiskt, speciellt när man har saker att göra och därför inte kan sova bort halva dagen... Men men, väcker honom om ett tag! =)

Idag är det som jag skrev igår visning igen. 13.30 till 14.30... Så det är därför jag ska städa och plocka en del... Sen efter det så är det typ snabbt hem och duscha(hinner jag det? =S ) för att sen göra mig iordning och förhoppningsvis hinna sminka mig lite, för sen bär det av till min kära bror! Han fyllde år i torsdags och ska idag har födelsedagsfika! Det ska bli jättetrevligt att träffa alla igen, det gör vi alldeles för sällan! Men varje gång vi ses så lovar vi alla syskon att vi ska träffas oftare... haha.... Men det är inte alltid så lätt, alla lever helt olika liv och det går inte alltid att pussla ihop något.. Men men, vi får se om vi kan lösa det på något sätt längre fram1 =) 

Jag håller tummarna för att idioten inte kommer på visningen idag... Men tyvärr så finns det inte så mycket vår mäklare kan göra ifall han skulle dyka upp. Det ser ju inte så bra ut om hon startar en scen inför dom andra som är här... Så vi kan inget annat göra än att hålla tummarna!

Just det! På något sätt så måste jag under dagen hinna med att köpa någon present till Niklas också! Hmmm.. What to do, what to do...?? Jaja, det löser sig!

Nu har jag suttit här alldeles för länge egentligen, nu måste jag sätta fart!

Puss och kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0