Plundring.

Japp, idag ska jag ha julgransplundring! Är redan trött på granfanskapet, hatar att skiten barrar så som den gör.... Så idag ryker den! =)
Och nästa år ska jag köpa PLASTGRAN redan i oktober tror jag, för att inte riskera att stå där dagen innan julafton och behöva köpa en äkta gran för att plastgranarna är slut... haha! =)

Vad mer har dagen att erbjuda då? Hmm... Är lite sugen på att ge mig iväg och handla, men har ingen större lust att ta bilen.. haha... =)
Har även en hel del att göra här hemma, städa t.ex... haha... Ser lite ut som ett bombnedslag här hemma... Haha...
Precis som det gjorde igår hemma hos Duracellmamman ;-) Hon har en liten tävling också... hehe... Tänkte att jag lika gärna kan vara med i den, mitt hem ser ju faktiskt lite kaosartat ut... haha! =)
   

Min man ligger nerbäddad i sängen, pga att han har ont i magen, så jag får ta tag i diskberget och köket och även Jonathans rum helt själv. Iofs, Jonathans rum ska ju Jonathan hjälpa till att städa i... hehe...

Sen när jag ändå är igång tänkte jag att jag kan ju tvätta också, och sen riva granen... =)
För hur det ser ut under granen ska vi inte ens tala om... haha!!

Vad har ni själva för planer idag??

Kram Angie

Kommentarer
Postat av: Tina

Idag??? Hade tänkt att ta en fika med dig... Du är förmodligen på väg hit just nu... Skynda dig... Är ju kaffe-sugen... Hahaha!!!!



PUSSSSSSS

2008-12-29 @ 14:36:52
URL: http://tajnaan.blogg.se/
Postat av: Annika

Härligta att det finns fler stökiga hem!! :-D



Idag fxas det i källaren för fullt!! O planeras... för vad kan du läsa om i det senaste inlägget :-D



Kramis

2008-12-29 @ 14:43:10
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Millan <3

Jag ska nu ställa mig & hjälpa Jonas med maten, sen ska vi ut och dansa tills benen viker sig, vilket säkert går ganska fort, eftersom dom redan värker.



Saknar dig massor =(=(=( Skicka fler vides med Jonathan och dig, vill ju höra och se dig oxå =)



puss puss love you

2008-12-29 @ 18:27:24
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0