Bilder =)

             
Åh vad jag önskar att jag såg ut såhär än idag! Jag vill vara sådär smal igen! För tro det eller ej, det där ÄR jag!
Det kan man kanske inte tro när man jämför den bilden med den här t.ex:

Hmm, kanske inte syns så jättemycket skillnad på just det här kortet, men tyvärr har jag inget annat kort i min dator som jag kan jämföra med.... får återkomma med det!
Ansiktet har inte förändrats så jättemycket, det är resten av kroppen som är problemet! Men jag ska snart sätta i gång mitt livs största viktresa! Kommer att blogga om det också, inte för att jag tycker det är speciellt kul att förnedra mig själv eller så, utan helt enkelt för att kanskelite stöd och pushning i viktnedgången... =)

Nu är det faktiskt dags att krypa ner i sängen och brottas med kuddarna! =)
//Angie

Kommentarer
Postat av: Annika

Härliga bilder!!!!!!

2008-12-16 @ 02:34:27
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0