Award

Jag har av Marina blivit tilldelad en award! =) Det är självklart jätteroligt och jag känner mig jätte hedrad!! Tack så mycket Marina! =)
Hennes motivering var:
En blogg jag har börjat följa för ett litet tag sen efter att hon kikat in hos mig. Jätte trevlig tjej som bloggar om sin vardag..



“Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse”

Veronica: Har följt hennes blogg i flera månader nu, hon bloggar om hennes och hennes familjs vardag. Nu på senaste tiden har det varit väldigt mycket med Celine som har haft det lite jobbigt. Läser den dagligen för att se vad ni har för er och hur ni mår. Veronica lägger in väldigt mycket bilder också, och det är ju alltid kul! =)
Bambi: har följt hennes blogg sedan jag såg på familjeliv att hon skulle mobilblogga från förlossningen. Och sen dess är jag fast! =) Hon bloggar om allt möjligt: familjens vardag, barn och mode. Hon har en stor förkärlek till Odd Molly! Härlig blogg, hon skriver ofta och ganska öppet fast ändå inte alltför öppet.
Annika: Åh, denna blogg minns jag inte hur jag kom in på, det enda jag vet är att jag är totalt FAST! Hon skriver på ett underbart sätt om sin vardag med man och två underbart söta barn. Hon skriver också väldigt djupa inlägg ibland, som berör människor på ett helt otroligt sätt. Väldigt härlig blogg som jag läser flera gånger om dagen! love it!
Jenny: Hon bloggar om sin vardag, men också väldigt mycket om deras husbygge. Riktigt intressant att följa, se hur deras drömhus tar form. =)
Shingela: en väldigt ärlig och utlämnande blogg. Det är ett par som turas om att skriva inlägg. Deras kärlek till varandra har vunnit och dom har hittat tillbaka till varandra. Gillar deras blogg då den är väldigt ärlig och full av kärlek. Mycket bilder läggs in och det har även kommit upp en och annan video. Man får känslan av att dom är sådär äckligt nykära precis hela tiden, och det verkar som att dom är det! UNDERBART! =)
Becka: En otroligt imponerande ung kvinna! Hon är nyss fyllda 18 år, har en dotter som är född i februari 2007 och även tvillingdöttrar som är födda i juli 2008. Hon skriver om deras vardag och hon skriver på ett ärligt och öppet sätt. Mycket bilder lägger hon upp också! Hon är ett bevis för att det inte spelar någon roll hur gammal man är, mognaden sitter i huvudet och inte i åldern! Älskar denna blogg! =)
Sanna: Hon bloggar om sin vardag på ett härligt sätt. Har följt den ett bra tag nu, hon bloggar väldigt ofta till och från. Kollar hennes blogg varje dag! Har även träffat henne IRL och vet att hon är en jättetrevlig tjej! =)
Beckah: Följt hennes blogg ett tag, hon skriver på ett härligt och roligt sätt. Kul att läsa! =)



Kommentarer
Postat av: Angela

Tack för utmärkelsen :D vi vart super glada!

2008-12-28 @ 20:32:46
URL: http://www.shingela.se
Postat av: Fanny

Jaa håller med Beckas blogg är fantastisk. Har blivit beroende av den :)

Kram!

2008-12-28 @ 21:01:26
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fixar designer för endast 50 kr (dyrare efter nyår)

2008-12-28 @ 21:16:26
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh tusen tack, vad glad jag blev, blev kvällens glädjehöjare :-) Ska suga på karamellen ett tag innan jag lägger upp vilka jag vill nominera vidare=)



Hoppas du får en fin kväll!

Många kramar /Jenny

2008-12-28 @ 21:59:18
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag då???? =( =( =(



Älskar dig <3

2008-12-28 @ 23:16:53
Postat av: Annika

Åhhhh TACK Gumman för den fina awarden och den vackra motiveringen!!! blir helt tårögd här



Massor av kramar från en skogstokig Duracellmamma som även har Din blogg bland sina favoriter!!!

2008-12-28 @ 23:26:08
URL: http://duracellmamman.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0