Åh! Jag vann, jag vann, jag vann!! =)

Är sååååå himlans glad nu, tittade in hos Durecellmamman nyss typ för att se vem som vunnit tävlingen!!
Och det är JAG som har vunnit!! =) =) =)
*Superglad!!!* Jag har aldrig vunnit någon tävling i hela mitt liv, så jag är förvånad och aaasglad!! =)

Vad EXAKT det är jag har vunnit, har jag ingen aning om!
Men när man anmälde sig till tävlingen så fick man svara på några frågor, vad man föredrar lixom...
Guld eller Silver? Oj vad svårt! Det beror lite på vad det gäller, jag har ju guldsmycken. Men annars gillar jag silver bättre! Så jag väljer silver! =)
Svart eller Vit? Svart
Rött eller Vitt? Vitt
Ljust eller mörkt? Ljust
Alkohol eller alkholfritt? Alkoholfritt
Frossa eller hålla igen? Frossa…
Glamor & lyx eller enkelt & stiligt? enkelt & stiligt

Och det jag vet är att det är en presentkorg.... Och att 'temat' är nyår... Hmmm....
Jag är nu jättenyfiken på vad det är i presentkorgen!! =) *hihi*

Nu ska jag fortsätta med tvätten som jag fixade igår! =)
Puss och kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Nej.. Jag har ingen lista :P

Men ska bara ta med mig lite kläder, smink, och krämer så saknas det ngt får jag köpa det där :)

Jo, jag mådde jättedåligt en dag på jobbet över att jag förmodligen skulle gå upp så mkt i Thailand, men de trodde att jag snarare skulle gå ner.. Därav viktkollen :)



Grattis till att du vann!

Kram

2008-12-19 @ 12:12:35
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj va kul, grattis!!

2008-12-19 @ 14:18:31
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Marika

Ooh, GRATTIS! Nu blev ju jag nyfiken på vad du vann! :) Varma kramar babe!

2008-12-19 @ 14:25:07
URL: http://mikos.blogg.se/
Postat av: Annika

Nu vet jag exakt vad som finns i din korg... för såklart jag fixade med det igår :-D



Men dragkedjan drogs precis igen!!



Är det ok om jag lägger till din blogg bland mina länkar, för såklart tillhör din en av mina favvosar :-D



Kramis

2008-12-20 @ 11:06:28
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0