Mycket har hänt...

Mycket har hänt sedan jag bloggade sist..
Maja kom hem från Norge på måndagen, hon skulle ha kommit på fredagen, men hon blev sjuk =(
Men nu är hon hemma och hon och Erik har träffats och dom är superduperkära! och jag är enormt glad för bådas skull, framför allt för majas skull eftersom det verklien var något hon behövde =)
Erik är lugnet själv, och han lockar fram det lugna i Maja, vilket är grymt att se...
Behöver inte gå in allt för mycket på dom, men deras kärlek är FIIIN! =)

Förra lördagen var det ''välkomna hem'' fest för Maja, julia och janis =)
Det var jättekul och popcornen var extremt goda! =)
Det hände lite grejjer som var lite tråkigt, men det är väl sånt man får räkna med antar jag =)

Sen har vi haft det lite jobbigt privat här hemma, med lite saker som har hänt osv, men det vill jag inte gå in på...
hur som helst så är allt okej nu =) men jobbigt var det =)

Dom stora barnen började skolan i onsdags, och allt flyter väl på mer eller mindre som det brukar... både på gott och ont.... men men.. vi får se hur allt löser sig.. =)

Nu har jag precis kommit hem från Mikaela, där jag och Jonathan var för att fira att hon fyllt år. vi skulle ha åkt dit förra måndagen, men det var lite saker som knasade ihop sig då som gjorde att det inte var så praktiskt att åka dit..
men det var jättetrevligt och mikaela blev nog glad för presenten hon fick! =)

MAn kanske inte ser så bra, men det är ett presentkort på 10 filmer som jag ska bränna åt henne =)
Haha, längst ner skrev jag ''Kan inte lösas in mot kontanter'', hahahahahahaha =) =) =)

Ska försöka bli bättre på det här med att blogga, skriva lite grann lite oftare i alla fall =)
Ha det bra så länge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0