Gud har tagit tillbaka en av sina änglar...

Lördagen den 19 april tog Gud tillbaka en av sina änglar från oss.
Ängeln hette Charlie.
Hans familj fick äran att leva med honom i 25 år, mina tankar går till er.
Han togs ifrån oss alldeles för tidigt!
Han skulle precis börja sitt liv, bilda familj och leva. Det finns en viktig person i Charlies liv som aldrig kommer kunna träffa denna underbara människa och det är Charlies ofödda barn. Charlie skulle blivit pappa i November.
Mina tankar går till Charlise flickvän, kan inte ens tänka mig in i hur hon mår och har det just nu. =(

Han var enormt älskad och det finns nog ingen som kan säga ens ett ont ord om honom.
Han var alltid glad, gick oftast omkring med ett stort leende på läpparna.
Han fick alla i sin närhet att må bra och vara glada.
En riktig glädjespridare var han...

Livet känns så orättvist, varför skulle detta hända?? Han var ung och skulle bli pappa!

Självklart är det sorgligt det som hänt, men man kan inte ändra något hur mycket man än vill. Jag tror att det handlar om att göra det bästa av situationen. Acceptera och Hantera. Man mår inte bättre av att förneka och förtrycka sina känslor över allt som hänt.


image19  image20

image21



image22

Charlie Söderbom
830103-080419
R.I.P

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vad hemskt :/
Världen är verkligen orättvis.

2008-04-21 @ 14:53:46
Postat av: T`

Urs vad hemskt ! :( visste inte att han skulle bli pappa :(

2008-06-08 @ 11:04:19
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0